IMÁK A SZENT ANGYALOKHOZ

Szent Aduachiel angyal,

Esedezve hívlak, hogy igazságot kapjak! Segíts ügyemben, hogy ezt az isteni igazságosságot a Te közbenjárásod és ráhatásod által elérjem! Segíts isteni igazságodat elfogadni, még ha az nem is egyezik az én vágyaimmal és elképzeléseimmel, és nem vagyok képes a magasabb értelmet mögötte felismerni! Ámen.

Szent Ambriel angyal,

Téged szóltalak, hogy tudásra tegyek szert! Kérlek, a Te isteni ráhatásod által engedj minden olyan tudást eljutni hozzám, melyre életutam során szükségem van! Add, hogy időben felismerni, értékelni és elfogadni tudjam! Ámen.

Szent Ashtiel angyal,

Téged szólítalak, hogy segítségedet megkapjam terveimhez! Adj nekem belátást, mely szükséges ahhoz, hogy elhatározásomat jól vigyem keresztül! Kérlek, küldd nekem a Te isteni erődet a siker érdekében! Ámen.

Szent Asinel angyal,

Esedezve, és alázatosan hívlak, szerencséért, szerencsés véletlenekért és boldogságért! Kérlek, a Te isteni erőd által részesíts engem szerencsében, szerencsés véletlenekben és boldogságban! Fogadd kegyesen kérésem és tégy javamra! Segíts abban is, hogy megértsem, ha nem szabad segítened, olyan okból, melyeket jelenlegi nézőpontomból nem láthatok, s amelyek mégis az én hasznomra vannak! Ámen.

Szent Asmodel angyal,

Esedezve hívlak, hogy élni tudjam a minden létező iránti kozmikus szeretetet, felebaráti szeretetet, és hogy misztikus élményekhez jussak! Kérlek, segíts, szeretetteljes isteni angyal, a Te isteni ráhatásoddal, hogy mindezt megkaphassam és kisugározhassam! Nagyon kérlek, ajándékozd nekem segítséged és jóságod, hogy az Univerzum minden erejének legnagyobbikát, a szeretetet, megtapasztalhassam! Ámen.

Szent Asradiel angyal,

Téged szólítalak, hogy egy igen mélyreható, eredendő, a gyökerekig menő dologban (nevezzük meg a dolgot) a segítségedet megkaphassam! Kérlek, küldd segítőkész erőd, hogy ügyem jó fordulatot vegyen! Ámen.

Szent Asrael angyal,

Halál szent angyala, esedezve kérem könyörületed egy lélek földi életből való eloldódásához! Engedd (név) lelkének evilági életét bevégeznie! Hass a Te isteni erőd és hatalmad által, hogy e lélek földi éltének láncai eloldódjanak! Arra is kérlek, hogy, ha Isten kegyére talál, kísérd ezt a lelket a Fénybe. Hallgasd meg kérésem és segíts megbíznom abban, hogy ha nem avatkozol be, erre olyan szükségszerűség ad okot, melyet nem láthatok, és ezért talán nem is foghatok fel! Ámen.

Szent Asturel angyal,

A Te irgalmasságod szólítom! Érezz együtt velem! Ha csak egy tökéletlen ember vagyok is, add erőd nekem! Épp tökéletlenségem miatt van sürgősen segítségedre. Kérlek, részesíts benne! Ámen.

Szent Auretiel angyal,

Segíts betegségemben! Te, ki tökéletes vagy, rendelkezel azzal a lehetőséggel, hogy tökéletességedet az én földi testemre kisugározd. Segíts nekem földi porhüvelyem!

Szent Baamiel angyal,

Téged szólítalak, hogy védelmedet kérjem! Kérlek, óvd meg birtokom és családom a vihar veszélyeitől!

Szent Balachiel angyal,

Kérlek, segíts nekem pozitív energiáiddal, hogy beszédem, melyet holnap az ügyvezetőség előtt elő kell adnom, jól sikerüljön! Nagyon fontos számomra, hogy a visszásságokat egyértelműen fel tudjam mutatni. Segíts nekem, hogy az üzemi probléma bonyolult összefüggéseit érthetően fel tudjam vázolni! Nagyon köszönöm a segítségedet!

Szent Baradiel angyal,

Könyörgöm hozzád. Kérlek, őrizd meg terményemet a jégkártól, melyet be kell takarítanom, hogy családomat táplálni tudjam! Ezért szívből kérlek Téged, segíts nekem energiáiddal a jégkárt elhárítani! Köszönöm Neked!

Szent Baraquiel angyal,

Állhatatosan kérlek Téged, óvd meg házamat, birtokomat és terményemet a villámcsapástól!

Szent Beleguel angyal,

Kérlek, segíts az én kis fiamnak az örömteli iskolakezdésben, és mindenekelőtt add, hogy legyen kedve tanulni! Köszönöm Neked segítségedet!

Szent Bokumiel angyal,

Kérlek, áramoltasd hozzám és zenekaromhoz a Te narancsszínű energiád, azért, hegy az előttünk álló koncert jól sikerüljön, és a minket meghallgató embereknél jó visszhangra leljen! Köszönet ezért Neked!

Szent Cambriel angyal,

Kérlek, segíts nekem azokat a megfelelő embereket és megfelelő körülményeket magamhoz vonzanom, melyekre spirituális továbblépésemhez szükségem van! Kérlek, segíts megértenem, hogy a nekem vagy mások javát szolgáló okokból nem szabad beavatkoznod! Még ha nem is értem azonnal az összefüggéseket, kérlek, áramoltasd hozzám energiád!

Népszerű bejegyzések