IMA AZ ŐRANGYALHOZ

 Most hívlak jöjj hozzám kicsi Angyalkám!
Te fogd meg két kezem, kérlek vezessél engem.
A lelkem rezdül, s érezlek Téged,
A szívem dobban s lelkem eléred.

Hát hallgass meg engem, figyeljél énrám,
Most hozzád intézem, titkos kérésemet.
A nagyvilágot tárod fel éppen,
S a csillagok közt ragyogsz az égen.

Én hálás szívvel köszönöm szépen,
És szeretettel kérlek, mindig segíts nekem,
Mindig maradj velem. Amen.


IMA AZ ŐRZŐANGYALHOZ

Üdvözlégy szeretett édes őrzőangyalom, ki a felséges Istennek kegyes gondviseléséből nekem fogantatásomtól fogva halálom óráig őrzőül rendeltettél!Vezérelj minden utaimban, oltalmazz meg minden gonosztól.

Hálákat adok neked, hogy mindeddig ily szorgalmatos voltál hivatalodban, ily híven megőriztél minden veszedelemtől. Bocsáss meg nekem, hogy sok jó intéseidet sokszor megvetettem.

Kérlek téged édes őrzőangyalom, mivel az Úrtól így reád bízattam, hogy ennek utána is őrizz, oltalmazz meg halálom órájáig minden gonosztól és úgy viseld gondomat, vezérelj és igazgassad minden utaimat, hogy halálom után veled együtt örökké élhessek, dicsérhessem és áldhassam a felséges mindenható Istent. Amen
 
Forrás ~ Internet


Népszerű bejegyzések